Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Specjalista ds. wsparcia klienta IT z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań / praca zdalna
Oferujemy:
Zatrudnienie w znaczącej, międzynarodowej firmie z branży IT
Umowę o pracę
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Pracę na terenie województwa wielkopolskiego
Płatne szkolenie wdrożeniowe
Możliwość wykonywania pracy w trybie hybrydowym
Benefity: programy rozwoju kariery, system szkoleniowy zapewniający możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, system kafeteryjny, kursy językowe, bonus relokacyjny, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta IT
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft, w tym programu Outlook
Umiejętność organizowania oraz planowania pracy własnej i zespołu
Analityczne myślenie oraz zdolność rozwiązywania złożonych problemów związanych z IT
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem
Kluczowe zadania na stanowisku:
Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeń z dziedziny IT
Wsparcie klienta w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych
Obsługa systemów i aplikacji typu FileShare, Sharepoint
Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klienta (m.in. konfigurowanie Internet Proxy, instalowanie uaktualnień systemu przy pomocy SCCM i innych narzędzi)
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.