#

Specjalista ds. wsparcia klienta IT z j. niemieckim

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. wsparcia klienta IT z j. niemieckim

Miejsce pracy: Poznań

Miejsce pracy: Poznań / praca zdalna

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w znaczącej, międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Pracę na terenie województwa wielkopolskiego
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe
  • Możliwość wykonywania pracy w trybie hybrydowym
  • Benefity: programy rozwoju kariery, system szkoleniowy zapewniający możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, system kafeteryjny, kursy językowe, bonus relokacyjny, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta IT
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft, w tym programu Outlook
  • Umiejętność organizowania oraz planowania pracy własnej i zespołu
  • Analityczne myślenie oraz zdolność rozwiązywania złożonych problemów związanych z IT
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Przyjmowanie, identyfikacja i diagnoza zgłoszeń z dziedziny IT
  • Wsparcie klienta w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi, pakietami oprogramowania
  • Obsługa systemów i aplikacji typu FileShare, Sharepoint
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi IT zgodnej z oczekiwaniami klienta (m.in. konfigurowanie Internet Proxy, instalowanie uaktualnień systemu przy pomocy SCCM i innych narzędzi)

 

Oferta dotyczy pracy stałej.


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi