Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Specjalista ds. wsparcia IT/Helpdesk
Do naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. wsparcia IT/Helpdesk
Ifirma jest spółką informatyczną notowaną na GPW w Warszawie zajmującą się realizacją zaawansowanych technologicznie projektów IT dla klientów w Polsce i na świecie.
Prowadzimy stworzony przez nas, pierwszy w Polsce serwis księgowości internetowej ifirma.pl, który umożliwia małym firmom samodzielne prowadzenie księgowości przez Internet.
Biuro: Wrocław
Zadania na stanowisku:
- Instalacja, obsługa i konfiguracja sprzętu komputerowego, oraz
oprogramowania, - Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem i obsługą aplikacji,
- Wsparcie w administracji systemami informatycznymi,
- Obsługa i konserwacja sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
Pracując z nami:
- Masz zapewnione wszystkie standardowe benefity, tj. dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej
- Możesz sam/a zdecydować o formie współpracy – umowa o pracę, B2B, zlecenie
- Możesz realizować swoje obowiązki bez stresu o deadline’y
- Możesz rozwijać swoją karierę zawodową, korzystając ze szkoleń
- Stajesz się częścią niepowtarzalnej, niekorporacyjnej atmosfery
- Masz szansę bliżej poznać zespół na wspólnych formalnych i nieformalnych spotkaniach integracyjnych
Wymagania:
- Doświadczenie we wsparciu użytkownika wewnętrznego
- Dobra znajomość administracji stacjami roboczymi z systemem Windows 11
- znajomości zagadnień sieciowych LAN/WAN, TCP/IP,
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów,
- Bardzo dobra znajomości budowy sprzętu komputerowego,
- Chęć rozwoju w stronę administracji systemami Unix,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie
z dokumentacji technicznej - Umiejętności analityczne, organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne
Mile widziane:
- Wykształcenie kierunkowe lub studia techniczne w trakcie