Czym będziesz się zajmował?
- Rozwiązywaniem problemów technicznych i odpowiadaniem na pytania użytkowników w ramach wsparcia wewnętrznego i zewnętrznego
- Zapewnieniem użytkownikom zdalnego korzystania z obsługi urządzeń mobilnych, w tym korzystanie z VPN
- Obsługą urządzeń przenośnych (pamięć USB)
- Obsługą zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w zakresie sieci LAN
- Informowaniem użytkowników o przestojach w dostępie do usług i prowadzonych czynnościach serwisowych w środowisku IT
Nasze wymagania:
- Podstawowa wiedza na temat systemów operacyjnych Microsoft
- Doświadczenie w obsłudze programów Microsoft Outlook i pakietu Microsoft Office Suite
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w zakresie obsługi sieci VPN/zdalnego dostępu/konfiguracji środowiska sieciowego
- Doświadczenie w obsłudze urządzeń mobilnych
- Środowiska sieciowe, w tym bezprzewodowe
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Co otrzymasz?
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover
- Dofinansowanie do karty sportowej Multisport
- Pakiet szkoleń
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera... swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement. Rozwiń