
Specjalista ds. Wsparcia Centrum Hipotecznego

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta i pośrednika zgodnie z wymaganiami banku,
- aktywnym wsparciu Dyrektora,
- wykonywaniu określonych czynności procesowych w zakresie obsługi wniosków o produkty kredytowe,
- odpowiedzialności za jakość i rzetelność wykonywanych czynności procesowych,
- współpracy z innymi jednostkami/komórkami organizacyjnymi Banku w zakresie realizacji czynności procesowych,
- podpisywaniu umów i innych dokumentów w granicach udzielonego pełnomocnictwa.
Jeśli jesteś osobą, która:
- odznacza się skrupulatnością i dbałością o jakość swojej pracy,
- jest nastawiona na realizację celów,
- jest ambitna i chce się rozwijać,
- potrafi obsługiwać MS Office (Word, Excel, Outlook),
- zna produkty bankowe i interesuje się obszarem kredytów hipotecznych (mile widziane).
Oferujemy:
- rozwój, wdrożenie w pracę - szkolenia wprowadzające i rozwijające kompetencje,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
