Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/03/2019.

Specjalista ds. wdrożeń

Piekary Śląskie, śląskie

Gabos Software Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Gabos Software specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dostarczaniu wysokiej jakości systemów dla placówek medycznych, oferuje swoim klientom usługi wdrożeniowe, wsparcie techniczne oraz konsultacje.
Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: programiści, inżynierowie, informatycy, testerzy, oraz managerowie IT. Firmę tworzy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań oraz poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań.
Dołącz do nas jako:

Specjalista ds. obsługi klienta

Główne zadania:
• Telefoniczna obsługa klientów serwisu w zakresie:
- przyjmowania zgłoszeń dotyczący medycznego systemu informatycznego
- informowania klientów o stanie rozwiązania zgłoszenia
• Obsługa systemu zgłoszeń w zakresie:
- przyjmowania i opisu zgłoszenia
- dodawania nowych osób uprawnionych do zgłaszania problemów
- oznaczania prawidłowej klasyfikacji zgłoszeń
- pilnowania czasów realizacji zgłoszeń
- zamykania zgłoszenia wraz z przesyłaniem odpowiedniej informacji klientowi wraz z załącznikami
• Obsługa mailowa klientów zgłaszających problemy za pośrednictwem poczty elektronicznej

Wymagania

Wymagania:

• Wykształcenie minimum średnie
• Samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i współpracy w zespole
• Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność

Mile widziane:

• Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z call center lub obsłudze klienta, IT, helpdesk

Oferujemy :

• Pracę w prężnie rozwijającej się firmie Grupy Kapitałowej WASKO,
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w pełnym zakresie powierzonych zadań
• Benefity - prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych

Prezentacja firmy

Firma Gabos Software działa na rynku aplikacji medycznych od ponad 25 lat, wdrożenia w... ponad 500 placówkach medycznych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Call Center / Telemarketing
do góry