Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/09/2019.

Specjalista ds. wdrożeń

Piekary Śląskie, śląskie

Gabos Software Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Gabos Software specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dostarczaniu wysokiej jakości systemów dla placówek medycznych, oferuje swoim klientom usługi wdrożeniowe, wsparcie techniczne oraz konsultacje.
Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: programiści, inżynierowie, informatycy, testerzy, oraz managerowie IT. Firmę tworzy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań oraz poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań.
Dołącz do nas jako:

Specjalista ds. obsługi klienta

Główne zadania:
• Telefoniczna obsługa klientów serwisu w zakresie:
- przyjmowania zgłoszeń dotyczący medycznego systemu informatycznego
- informowania klientów o stanie rozwiązania zgłoszenia
• Obsługa systemu zgłoszeń w zakresie:
- przyjmowania i opisu zgłoszenia
- dodawania nowych osób uprawnionych do zgłaszania problemów
- oznaczania prawidłowej klasyfikacji zgłoszeń
- pilnowania czasów realizacji zgłoszeń
- zamykania zgłoszenia wraz z przesyłaniem odpowiedniej informacji klientowi wraz z załącznikami
• Obsługa mailowa klientów zgłaszających problemy za pośrednictwem poczty elektronicznej

Wymagania

Wymagania:

• Wykształcenie minimum średnie
• Samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i współpracy w zespole
• Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność

Mile widziane:

• Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z call center lub obsłudze klienta, IT, helpdesk

Oferujemy :

• Pracę w prężnie rozwijającej się firmie Grupy Kapitałowej WASKO,
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w pełnym zakresie powierzonych zadań
• Benefity - prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych

Prezentacja firmy

Firma Gabos Software działa na rynku aplikacji medycznych od ponad 25 lat i specjalizuje się w... projektowaniu, wytwarzaniu i dostarczaniu wysokiej jakości systemów dla placówek medycznych, oferuje swoim klientom usługi wdrożeniowe, wsparcie techniczne oraz konsultacje.
Nasi pracownicy to wysokiej klasy specjaliści, m.in.: programiści, inżynierowie, informatycy, testerzy, oraz managerowie IT. Firmę tworzy zgrany zespół ludzi, który profesjonalnie podchodzi do wykonywanych zadań oraz poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Call Center / Telemarketing
do góry