#

Specjalista ds. utrzymania nieruchomości

DB Cargo Polska S.A.

Rybnik, śląskie

Oferta promowana
DB Cargo Polska S.A. DB Cargo Polska S.A. DB Cargo Polska S.A. DB Cargo Polska S.A. DB Cargo Polska S.A. DB Cargo Polska S.A. DB Cargo Polska S.A.

Specjalista ds. utrzymania nieruchomości

Czas na DB - dołącz do zespołu DB Cargo Polska i realizuj z nami naszą misję, wizję i wartości! To dzięki naszym pracownikom jesteśmy wiodącym dostawcą usług logistycznych w Europie centralnej.

DB Cargo Polska S.A. oferuje pracę na wyżej wymienionym stanowisku w Rybniku w Zespole Zarządzania Nieruchomościami i Administracji

Responsibilities 

  • Bieżąca kontrola oraz utrzymanie sprawność technicznej nieruchomości (obiekty przemysłowe oraz biurowe), a także instalacji i sieci (m. in.: wod.-kan., c. o., HVAC)
  • Koordynowanie oraz raportowanie i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu obiektów
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie bieżącego utrzymania
  • Bezpośredni nadzór i koordynacja prac podwykonawców i firm serwisowych koordynowanie okresowych przeglądów technicznych i gwarancyjnych; organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych
  • Nadzór nad dokumentacją techniczną budynku, urządzeń i instalacji oraz zapewnienie ich aktualności i kompletności;
  • Weryfikacja ofert/kosztorysów na prace budowlano-instalacyjne
  • Poszukiwanie rozwiązań optymalizacyjnych oraz ulepszanie procesów
  • Weryfikowanie potrzeb w zakresie remontów, modernizacji, budowy i rozbudowy obiektów, udział w likwidacji szkód
  • Udział w opracowaniu budżetu, a także planów rzeczowo-finansowych remontów i inwestycji
  • Przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców 
  • Obsługa systemów CCTV oraz KD
  • Udział w koordynacji części floty pojazdów służbowych

Qualifications

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe, min. 3 lata związane z obsługą techniczną budynków lub zarządzaniem nieruchomościami
  • Znajomość zagadnień technicznych i prawnych z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • Umiejętność czytania i weryfikacji kosztorysów, (mile widziana umiejętność sporządzania kosztorysów, znajomość programów do kosztorysowania)
  • Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych, prawo jazdy kat. B
  • Biegła obsługa Microsoft Office, 
  • Znajomość SAP, AutoCAD – mile widziana
  • Uprawnienia Inspektora ds. PPOŻ – mile widziane
  • Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie    
  • Samodzielność i biznesowe podejście do wykonywanych zadań
  • Dobra organizacja czasu i pracy, odporność na stres
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - mile widziana

Benefits 

  • Pakiet sportowy Medicover Sport
  • System kafeteryjny Motivizer
  • Prywatna opieka medyczna (Lux Med)
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do urlopu - wczasy pod gruszą 
  • Dodatkowy dzień wolny od pracy
  • Dofinansowanie do kolonii i wypoczynku dla dzieci pracowników Spółki
  • Kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Doładowanie karty przedpłaconej na święta (wiosenne i zimowe)
  • Wsparcie dla pracowników w inicjatywach wolontariackich
  • Firmowa aplikacja mobilna (myDBCARGOpl)
  • Bogata oferta szkoleń wewnętrznych oraz 
  • Dofinansowanie do studiów oraz nauki języków obcych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi