Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0491


Obowiązki:

Praca zgodna z nazwą zawodu. Opracowywanie umów, aneksów, zleceń, dokonywanie analizy projektów umów otrzymanych od inwestorów, prowadzenie korespondencji z inwestorami, podwykonawcami i dostawcami dotyczącej realizacji umów, ubezpieczenia budów; koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie rejestru umów, archiwizacja dokumentów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), budowlane

Pozostałe wymagania:

  • Wyższe kierunkowe budowlane (mile widziane administracyjne lub prawnicze). Wymagany min. 1 rok doświadczenia. Uprawnienia i umiejętności zgodne z wymogami w zawodzie, orientacja w przepisach prawa budowalnego, prawa zamówień publicznych.


Miejsce pracy: 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi