Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/0631


Obowiązki:

wg.potrzeb



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Zakres obowiązków; profesjonalna obsługa klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna), wyszukiwanie oraz przygotowywanie ofert turystycznych, obsługa zwrotów i zmian dokumentów podróży, przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do działu rozliczeń. Wymagania; doświadczenie i dobra znajomość turystycznych systemów rezerwacyjnych (Merlin, Blue Vendo, Travella), znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub innego języka obcego, znajomość geografii świata, łatwość nawiązywania kontaktów, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet), dobra organizacja stanowiska pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, zaangażowanie, silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista. Pracodawca oferuje;stałą pracę w przyjaznej atmosferze dynamicznego zespołu, możliwość rozwoju zawodowego w prężnie działającej firmie, umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


Miejsce pracy: Księdza Stanisława Staszica 14F, 25-008 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi