Opis stanowiska pracy
• rozwiązywanie problemów technicznych klientów biznesowych
• wdrażanie rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
• programowanie urządzeń
• budowa sieci LAN i WiFi
Wymagania
• Wykształcenie techniczne (minimum średnie: telekomunikacja, elektronika,
informatyka)
• Podstawowa znajomość technologii VoIP, TDM, IP
• Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych, usług telefonicznych,
sprzętu komputerowego oraz sieciowego, okablowania strukturalnego,
elektryczności
• Dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie
• Prawo jazdy kat. B
Prezentacja firmy
Profesjonalna oraz kompleksowa obsługa każdego Klienta, począwszy od ana...
Profesjonalna oraz kompleksowa obsługa każdego Klienta, począwszy od analizy jego wymagań i potrzeb, poprzez przygotowanie koncepcji projektów technicznych, na dostawie oraz uruchomieniu gotowego rozwiązania kończąc. – tak oto przedstawia się główna oś działalności Delta Telkom.
Obecnie, ponad 20 lat obecności Delta Telkom na rynku informatycznym oraz telekomunikacyjnym, przygotowało nas na realizację projektów dla najbardziej wymagających Klientów. Nowatorskie rozwiązania, które są w naszej ofercie, powstały z myślą o zapewnieniu wszechstronnej obsługi zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dla oddziałów korporacji, które dysponują swoimi sieciami telekomunikacyjnym
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/10/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 3
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi