Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szczecin, zachodniopomorskie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju.

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisku Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Obowiązki:

- obsługa połączeń wychodzących,
- prezentacja oferty wg potrzeb klienta,
- sprzedaż powierzchni reklamowej.

Oferujemy:

- praca w stałych godzinach (9-17) z możliwością dostosowania godzin do planu zajęć,
- stabilna podstawa wynagrodzenia,
- system premiowy,
- wsparcie zespołu,
- wdrożenie do pracy.

Wymagania:

- komunikatywność,
- kultura osobista,
- chęć do pracy,
- umiejętność obsługiwania komputera.

Praca w Centrum Szczecina.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

Oferta pracy tymczasowej, nr rej. 5088

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy... tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.

Obecnie znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
13,00 zł - 13,00 zł / stawka godzinowa (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
do góry