Numer oferty: StPr/23/1324
1)prowadzenie ewidencji uczniów szkoły w dzienniku elektronicznym;
2)współpraca w zakresie obsługi sekretariatu szkoły w tym w szczególności, nabór uczniów, arkusz organizacji;
3)przygotowywanie wniosków i nadzór nad terminowym nadawaniem uprawnień do obsługi wszystkich programów dla pracowników szkoły;
4)sporządzanie faktur i not księgowych;
5)bieżąca obsługa techniczna i zabezpieczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego, drukarek i kserokopiarek;
6) prowadzenie strony internetowej szkoły i BIP;
7)realizacja wdrożeń i modyfikacji systemów informatycznych, w tym:
a)zbieranie wniosków dotyczących wprowadzania zmian w oprogramowaniu wśród pracowników administracyjnych i nauczycieli,
b)nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych komputerach;
8)planowanie i realizacja rozwoju sieci komputerowej oraz tworzenie nowych stanowisk komputerowych;
9)opracowanie wymagań technicznych oraz wskazanie potrzebnego sprzętu komputerowego do zakupu;
10) obsługa techniczna organizowanych w szkole imprez, apeli, festynów, etc.;
11)przygotowywanie specyfikacji technicznej sprzętu informatycznego objętego zamówieniami publicznymi;
12)udział w organizowanych przetargach na zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania;
13)ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania;
14)udział w inwentaryzacji sprzętu komputerowego;
15)udzielanie pomocy pracownikom szkoły w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, obsługi programów, w zabezpieczaniu danych i innych problemów związanych z obsługą systemów informatycznych;
16)raz w miesiącu wykonywanie kopii bezpieczeństwa eksploatowanych baz danych;
17)prowadzenie gospodarki sprzętem informatycznym oraz materiałami eksploatacyjnymi;
18)prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji potwierdzającej wyposażenie szkoły w sprzęt komputerowy, multimedialny i oprogramowanie;
19)zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i ochrony danych przed dostępem osób nieuprawnionych;
20)bieżące administrowanie i zarządzanie infrastrukturą telefoniczną;
21)konfigurowanie poczty e-mil;
22)wsparcie pracowników przy obsłudze oprogramowania specjalistycznego wykorzystywanego przez jednostkę.
23)nadzorowanie pracy systemu monitoringu;
24)natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi gospodarczemu uszkodzonego sprzętu i potrzeb w zakresie napraw;
25)współpracowanie z wychowawcami i pedagogami szkolnymi
26)w przypadkach zaobserwowania zachowania uczniów wymagającego interwencji, udostępnianie nagrań z monitoringu, wychowawcom i pedagogom
Godziny pracy 7-15
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jeziołowicza 2, 10-685 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny;2)Curriculum Vitae; 3)Kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy (potwierdzone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem), 4)Oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego: za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe (wzór oświadczenia pod treścią ogłoszenia - załącznik nr 1).5)Oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne (wzór oświadczenia pod treścią ogłoszenia - załącznik nr 1).6)oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku (wzór oświadczenia pod treścią ogłoszenia - załącznik nr 1);7)oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (wzór oświadczenia pod treścią ogłoszenia - załącznik nr 2);8)Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieni (wzór oświadczenia pod treścią ogłoszenia - załącznik nr 3).Wymagane dokumenty należy składać w kancelarii Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie lub przesłać w terminie do dnia 26 września 2023r. na adres: Szkoła Podstawowa Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF, ul. Jeziołowicza 2 , 10-690 Olsztyn w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. technicznych w Szkole Podstawowej Nr 33 w Olsztynie. Dokumenty, które wpłyną po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.Otwarcie ofert nastąpi dnia 27 września 2023r. o godz. 10.00. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani .Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych.Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) kandydata powinny być opatrzone klauzulą zgody: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A oraz art. 6 ust. 2 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119.1 z dnia 04.05.2016 r.), zwanym dalej RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu oceny mojej kandydatury do pracy na stanowisku, na które aplikuję.W terminie do 2 tygodni po ogłoszeniu wyników naboru należy odebrać złożone dokumenty. Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane będą komisyjnie zniszczone.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 89 523 04 00Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.