
Zakres zadań:
- planowanie kalendarza działań promocyjnych dla sieci gastronomicznych
- przygotowanie działań promocyjnych, analiza efektywności wdrażanych promocji
- kreowanie, implementacja i zarządzanie niezbędnymi materiałami promocyjnymi i ekspozycyjnymi
- współprojektowanie budżetu marketingowego
- uczestnictwo w wprowadzaniu nowych produktów na rynek
- współpraca z producentami w zakresie promocji
- monitorowanie rynku i analizowanie danych
- badanie trendów oraz nowości rynkowych, działań konkurencji
- udział w projektach ogólnofirmowych
- standaryzacja marketingowa oraz produktowa w lokalach gastronomicznych
Czego oczekujemy?
- wykształcenia wyższego, preferowane z zakresu zarządzania lub marketingu
- minimum rok doświadczenia na podobnym lub pokrewnym stanowisku
- umiejętności analitycznych
- innowacyjnego myślenia
- konsekwencji w realizacji celów
- znajomości pakietu Microsoft Office
- prawa jazdy kat.B
- gotowości do wyjazdów służbowych
Dodatkowe atuty to:
- doświadczenie w branży gastronomicznej
- znajomość języka angielskiego
Zapewnimy Ci:
- wiele ciekawych wyzwań i zadań, które dadzą Ci możliwość rozwoju
- wpływ na kreowanie rzeczywistości marketingowej w kilkudziesięciu lokalach gastronomicznych
- atrakcyjne wynagrodzenie
- umowa o pracę
- pracę w zespole doświadczonych osób
- pracę w ogólnopolskiej firmie z ambicjami ekspansji na rynki europejskie
- pakiet szkoleń
- wszystko co niezbędne do wykonywania zadań: komputer, smartfon
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.