Specjalista ds. środków trwałych
Rzeszów Specjalista ds. środków trwałych
Rzeszów
NR REF.: 1102323
Dla naszego klienta, projektu greenfield, który zlokalizowany jest w okolicach Rzeszowa, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. środków trwałych.
Osoba na tym stanowisku będzie bezpośrednio wspierać Głównego Księgowego i będzie odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie amortyzacji i umorzeń oraz przygotowywanie i koordynację procesu inwentaryzacji środków trwałych. Co więcej, do obowiązków należała będzie dekretacja i księgowanie krajowych oraz zagranicznych faktur inwestycyjnych, ewidencja sprzedaży i likwidacji składników majątku oraz raportowanie wydatków inwestycyjnych. Ponadto, osoba na tym stanowisku powinna być wsparciem innych procesów księgowości (wsparcie dokumentacji, optymalizacja procesów oraz inne w zależności od potrzeb) i współpracować z innymi działami firmy w celu rozliczania inwestycji.
Od kandydatów wymagane jest wykształcenie wyższe, biegła znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowego i minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra znajomość języka angielskiego oraz znajomość modułu środków trwałych SAP to również warunek konieczny. Od kandydatów oczekujemy zdolności organizowania własnej pracy, zaangażowania w realizację powierzonych zadań oraz otwartości w kontaktach z ludźmi.
Nasz klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku z perspektywami rozwoju i pogłębiania wiedzy oraz stabilne zatrudnienie.
Zapraszamy do wysłania dokumentów. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniają oczekiwania Klienta.
Rzeszów
NR REF.: 1102323
Dla naszego klienta, projektu greenfield, który zlokalizowany jest w okolicach Rzeszowa, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. środków trwałych.
Osoba na tym stanowisku będzie bezpośrednio wspierać Głównego Księgowego i będzie odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie amortyzacji i umorzeń oraz przygotowywanie i koordynację procesu inwentaryzacji środków trwałych. Co więcej, do obowiązków należała będzie dekretacja i księgowanie krajowych oraz zagranicznych faktur inwestycyjnych, ewidencja sprzedaży i likwidacji składników majątku oraz raportowanie wydatków inwestycyjnych. Ponadto, osoba na tym stanowisku powinna być wsparciem innych procesów księgowości (wsparcie dokumentacji, optymalizacja procesów oraz inne w zależności od potrzeb) i współpracować z innymi działami firmy w celu rozliczania inwestycji.
Od kandydatów wymagane jest wykształcenie wyższe, biegła znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowego i minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra znajomość języka angielskiego oraz znajomość modułu środków trwałych SAP to również warunek konieczny. Od kandydatów oczekujemy zdolności organizowania własnej pracy, zaangażowania w realizację powierzonych zadań oraz otwartości w kontaktach z ludźmi.
Nasz klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku z perspektywami rozwoju i pogłębiania wiedzy oraz stabilne zatrudnienie.
Zapraszamy do wysłania dokumentów. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniają oczekiwania Klienta.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.