Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:
· Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Call/ Contact Center
· Realizację planów sprzedażowych
· Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów oraz negocjacji z klientami
· Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
· Zarządzanie podległym zespołem w ramach pozyskanych projektów
· Monitorowanie rynku Call/ Contact Center i działań konkurencji
Oferujemy Ci:
· Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji w trybie flex time
· Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
· Pracę w młodym, dynamicznym zespole
· Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia kwalifikacji
· Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia
Oczekujemy od Ciebie:
· Minimum 2 letniego doświadczenia w sprzedaży usług Call/ Contact Center
· Wykształcenia wyższego
· Odpowiedzialności, samodzielności
· Umiejętności efektywnego planowania działań handlowych i analizy potrzeb Klienta
· Kompetencji negocjacyjnych i handlowych
· Konsekwencji i uporu w dążeniu do realizacji powierzonych zadań
· Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności
· Dyspozycyjności, sumienności, innowacyjności
· Chęci nauki i rozwijania
Prosimy o przesłanie CV opatrzonych klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Spółka Trescor od 2012 działa jako podmiot inwestycyjny. <br/><br/>Nasz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.