Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

  • pozyskiwanie klientów z branży pracy tymczasowej na terenie Polski
  • bezpośrednia bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
  • realizacja celów sprzedażowych
  • współpraca z działem rekrutacji - koordynowanie zatrudniania pracowników na prowadzone projekty
  • budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy poprzez uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach i negocjacjach handlowych, w tym wyjazdy na targi itp.

 Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, na podstawie umowy o pracę lub współpracy B2B
  • stałe wynagrodzenie i system premiowy
  • narzędzia niezbędne do pracy: telefon, laptop oraz samochód służbowy
  • dofinansowanie do szkoleń i kursów
  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • elastyczne godziny pracy - start między 8:00 a 09:00
  • bezpłatny parking dla pracowników
  • wyjścia integracyjne
  • spotkania urodzinowe
  • swobodny dress code

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji biznesowych
  • samodzielność w działaniu, determinacji 
  • prawa jazdy kat. B i gotowości do odbywania podróży służbowych
  • doświadczenie w sektorze agencji pracy tymczasowej będzie dodatkowym atutem

Kraz 6760

Prezentacja firmy

Carpediem Personal to agencja pośrednictwa pracy z ponad 10 letnim doświ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi