Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/03/2021.

Opis stanowiska pracy

Podstawowe zadania:

  • obsługa administracyjna biura sprzedaży, rejestracja oraz aktualizacja portfela zamówień
  • przygotowywanie ofert techniczno-handlowych oraz dokumentów przetargowych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i doradztwo techniczne oraz pozyskiwanie nowych zamówień
  • obsługa aukcji internetowych na portalach klientów (np. Loginstrade)
  • obsługa systemu IFS
  • obsługa realizacji umów ramowych
  • wystawianie faktur

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • znajomość rysunku technicznego
  • wiedza z zakresu typowych umów handlowych oraz warunków zakupu i sprzedaży
  • smodzielność, skrupulatność oraz dokładność w realizacji powierzonych zadań
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • znajomość programów klasy ERP (moduły sprzedaż i dystrybucja)
  • doświadczenie w pracy z oprogramowaniem CRM
  • znajomość rynku górniczego, energetycznego oraz chemicznego
  • znajomość zagadnień z zakresu wentylacji i powietrza procesowego
  • umiejętność przygotowywania ofert techniczno-handlowych, w tym umiejętność analizy dokumentów przetargowych i wymagań technicznych (SIWZ)



 

 

Wymagania

 Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet socjalny

Prezentacja firmy

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Praca na produkcji , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry