#

Specjalista ds. sprzedaży systemów zasilania awaryjnego

COMEX S.A.

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Stanowisko : Specjalista ds. sprzedaży systemów zasilania awaryjnego
Charakter pracy: Stacjonarna
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Cały etat

 

Wymagania :

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • Motywacja w osiąganiu celów i zaangażowanie w realizowane działania,
  • Zorientowanie na współpracę zespołową.
  • Mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży w sektorze B2B

 

Zakres obowiązków:

  • Doradztwo i profesjonalna sprzedaż oraz obsługa klienta poprzez osobisty, telefoniczny i mailowy kontakt,
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa klientów z zastanej bazy.
  • Budowanie profesjonalnych i długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
  • Realizacja planów sprzedażowych.


Oferujemy :

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Szkolenia zawodowe,
  • Pracę z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych,
  • Atrakcyjny system wynagradzania.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV bezpośrednio poprzez portal.

Prezentacja firmy

COMEX S.A. jest liderem na polskim rynku profesjonalnych urządzeń... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi