Opis stanowiska pracy
Stanowisko : Specjalista ds. sprzedaży systemów zasilania awaryjnego
Charakter pracy: Stacjonarna
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Cały etat
Wymagania :
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- Motywacja w osiąganiu celów i zaangażowanie w realizowane działania,
- Zorientowanie na współpracę zespołową.
- Mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży w sektorze B2B
Zakres obowiązków:
- Doradztwo i profesjonalna sprzedaż oraz obsługa klienta poprzez osobisty, telefoniczny i mailowy kontakt,
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa klientów z zastanej bazy.
- Budowanie profesjonalnych i długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- Realizacja planów sprzedażowych.
Oferujemy :
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenia zawodowe,
- Pracę z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych,
- Atrakcyjny system wynagradzania.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV bezpośrednio poprzez portal.
Prezentacja firmy
COMEX S.A. jest liderem na polskim rynku profesjonalnych urządzeń...
COMEX S.A. jest liderem na polskim rynku profesjonalnych urządzeń zasilania gwarantowanego UPS. Firma obecna jest na rynku od ponad 35 lat. COMEX S.A. jest producentem systemów zasilania gwarantowanego marki COVER. COMEX utrzymuje rozbudowany skład części zamiennych i urządzeń, centrum logistyczne oraz sieć punktów serwisowych, gwarantujące sprawne realizowanie dostaw i usług.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/03/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Sprzedaż, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta