Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/11/2021.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (K/M)

Międzyrzecz, lubuskie

AUDIT HR Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Kontakt z klientami biznesowymi telefoniczny oraz mailowy w języku angielskim lub niemieckim

• Przeprowadzanie rozmów handlowych, negocjacje warunków, fakturowanie

• Przygotowywanie ofert handlowych

• Obsługa systemu komputerowego

• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

 

Wymagania

WYMAGANIA:

• Wykształcenie min. średnie

• Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta

• Mile widziane doświadczenie w branży automotive

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

• Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne

• Komunikatywność

 

Prezentacja firmy

Firma AUDIT HR z o. o. jest najbardziej doświadczoną w województwie lubuskim, działającą w... całej Polsce, profesjonalną firmą doradztwa personalnego. Od 1999 roku doradzamy firmom w zakresie inwestycji w kapitał ludzki. Zatrudniamy specjalistów w dziedzinie doradztwa personalnego, którzy nie tylko trafnie ocenią Państwa potrzeby kadrowe, ale także dobiorą kompetentne osoby do określonych stanowisk pracy. Wierzymy, że w świecie wyzwań i nieustannej konkurencji wiedza, umiejętności i zaangażowanie pracowników decydują o sukcesie firmy. Przez kilkanaście lat działalności zdobyliśmy zaufanie klientów, czego dowodem są setki projektów zrealizowanych na zlecenie przedsiębiorstw z całego kraju.

Agencja doradztwa personalnego (nr rejestru 5335)
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry