Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0595


Obowiązki:

Prowadzenie zestawień aktualnych umów z gestorami sieci, prowadzenie rejestru aktualnych podwykonawców i usługodawców związanych z realizacją Kontraktu, prowadzenie rejestru z pracy Weryfikatorów, prowadzenie rejestru historii działań związanych z Projektem Budowlanym, Technicznym i Wykonawczym, prowadzenie rejestru ubezpieczeń na Kontrakcie oraz prowadzenie innych rejestrów związanych z obsługą Kontraktu, prowadzenie monitoringu polis ubezpieczeniowych wraz z regularnym ich przekazywaniem do Zamawiającego w terminach wyznaczonych, oraz wszelkich innych zleconych przez Pracodawcę
Przygotowywanie propozycji pism i odpowiedzi na pisma Wykonawcy i Zamawiającego dotyczących obowiązków specjalisty ds. kontaktów ze społecznością i promocji;
pilnowanie terminów odpowiedzi na pisma, comiesięcznych Raportów Konsultanta/Zamawiającego/Inwestora, sprawozdań i innych
przygotowywanie wszystkich Raportów min. Tygodniowych z mobilizacji sprzętu i godzin pracy Wykonawcy, Zamknięcia oraz przygotowywanie Raportów Miesięcznych z przebiegu prac projektowych oraz wyników weryfikacji dokumentacji projektowej, sporządzanie protokołów z Miesięcznych Narad Budowy,
organizacja i uczestnictwo w spotkaniach prowadzonych online (zdalnie) sporządzanie notatek ze spotkań na prośbę Zamawiającego, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez strony sporządzanie notatek ze spotkań
analiza i weryfikacja wszystkich Raportów min. Tygodniowych i Miesięcznych Wykonawcy, oraz sporządzanie protokołów z cotygodniowych Narad Technicznych,
przygotowywanie agendy z działań Inżyniera/Koordynatora/Inżyniera Wiodącego oraz Wykonawcy w omawianym okresie sprawozdawczym na każdą Naradę Techniczną, na każdą Radę Budowy,
prowadzenie korespondencji i archiwizacji w zakresie swoich obowiązków (raporty, protokoły, pisma),
przygotowanie propozycji pism i odpowiedzi na pisma Wykonawcy i Zamawiającego w zakresie zleconym przez przełożonego,
prowadzenie innych rejestrów związanych z obsługą Kontraktu



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość Microsoft Office
  • umiejętność pracy w zespole

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


Miejsce pracy: Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi