Co będziesz należało do Twoich obowiązków?
budowanie strategii komunikacyjnych dla naszych klientów,
opieka nad profilami społecznościowymi marek,
tworzenie i dodawanie treści,
monitoring i analiza działań konkurencji,
współpraca z działem graficznym oraz IT,
raportowanie wykonywanych działań.
Możliwa również współpraca B2B.
Czego wymagamy?
rocznego doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
dobrej znajomość mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube),
doświadczenia w prowadzeniu płatnych kampanii,
zainteresowania tematyką marketingu internetowego,
lekkości w pisaniu tekstów - od krótkich postów w mediach społecznościowych, po treści blogowe i artykuły,
umiejętności pracy pod presją czasu,
dokładność i terminowość.
Mile widziana znajomość narzędzi do monitoringu sieci (Sotrender, Brand24, Google Analytics).
Integrujemy te dziedziny marketingu online, w których jesteśmy ekspertam... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.