Specjalista ds. Service Desk z angielskim i niemieckim
Miejsce pracy: świętokrzyskie- Przetwarzanie zgłoszeń problemów technicznych jako I linia wsparcia: obsługa telefoniczna klienta,
 - Przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza i próba samodzielnego ich rozwiązania lub ewentualne przekazanie nierozwiązanego problemu do innych działów,
 - Zapewnienie jakości i ciągłości komunikacji,
 - Raportowanie i analiza już istniejących raportów,
 - Sugerowanie usprawnień i optymalizacji procesów.
 
- Znajomości języka angielskiego i niemieckiego (min. B2),
 - Znajomości budowy sprzętu komputerowego,
 - Znajomości MS Windows oraz pakiet MS Office,
 - Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
 - Postawy pro zespołowej.
 
- Wykształcenie techniczne informatyczne,
 - Doświadczenie na podobnym stanowisku.
 
- Pracę zdalną,
 - Pracę w nowoczesnych, międzynarodowym środowisku,
 - Stabilność zatrudnienia,
 - Atrakcyjne wynagrodzenie,
 - Szkolenia wstępne przygotowujące do pracy,
 - Niezbędne narzędzia pracy,
 - Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny, zniżki pracownicze,
 - Przyjazną atmosferę pracy,
 - Gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
 - System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń, kursów, konferencji,
 - Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.