
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych dla przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Service Desk z angielskim i niemieckim
Miejsce pracy: BydgoszczOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przetwarzanie zgłoszeń problemów technicznych jako I linia wsparcia: obsługa telefoniczna klienta,
- Przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza i próba samodzielnego ich rozwiązania lub ewentualne przekazanie nierozwiązanego problemu do innych działów,
- Zapewnienie jakości i ciągłości komunikacji,
- Raportowanie i analiza już istniejących raportów,
- Sugerowanie usprawnień i optymalizacji procesów.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego i niemieckiego (min. B2),
- Znajomości budowy sprzętu komputerowego,
- Znajomości MS Windows oraz pakiet MS Office,
- Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- Postawy pro zespołowej.
Mile widziane:
- Wykształcenie techniczne informatyczne,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Pracodawca oferuje:
- Pracę zdalną,
- Pracę w nowoczesnych, międzynarodowym środowisku,
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szkolenia wstępne przygotowujące do pracy,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny, zniżki pracownicze,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
- System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń, kursów, konferencji,
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.
