Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych dla przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Service Desk z angielskim i macedońskim
Miejsce pracy: OlsztynOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przetwarzanie zgłoszeń problemów technicznych jako I linia wsparcia: obsługa telefoniczna klienta,
- przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza i próba samodzielnego ich rozwiązania,
- przekazanie nierozwiązanego problemu do innych działów,
- zapewnienie jakości i ciągłości komunikacji,
- raportowanie i analiza już istniejących raportów,
- sugerowanie usprawnień i optymalizacji procesów.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- znajomości języka angielskiego i macedońskiego (min. B2),
- znajomości budowy sprzętu komputerowego,
- znajomości MS Windows 8/8.1/10. oraz pakiet MS Office,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- postawy pro zespołowej.
Mile widziane:
- Wykształcenie techniczne informatyczne,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Pracodawca oferuje:
- Pracę zdalną,
- Pracę w nowoczesnych, międzynarodowym środowisku,
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szkolenia wstępne przygotowujące do pracy,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny, zniżki pracownicze,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
- System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń, kursów, konferencji,
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.