Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Service Desk IT
Nr ref.: CEN/KD/24/2019
Dołączając do nas zyskujesz:
pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii w największej instytucji finansowej w kraju
stabilność zatrudnienia - umowę o pracę, dedykowany system premiowy
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
przyjmowaniu oraz rejestrowaniu telefonicznych zgłoszeń (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT)
zdalnej pomocy w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego
współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
zgłaszaniu wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach IT
Oczekujemy:
wykształcenia średniego lub wyższego (preferowany kierunek to informatyka)
zdolności analitycznych, wiedzy technicznej
łatwości nawiązywania kontaktów, zdolności organizacyjnych i odporności na sytuacje stresowe
umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej, silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów
zaangażowania w pracę, wysokiej kultury osobistej
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?