Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2019.

Specjalista ds. Rozrachunków i Windykacji

58-500 Jelenia Góra, dolnośląskie

Regess Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Polska firma budowlana o ugruntowanej pozycji na rynku z siedzibą w Jeleniej Górze poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. rozrachunków i windykacji

 

Zakres obowiązków:

  • rozliczanie rozrachunków
  • windykacja płatności
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • dokonywanie płatności
  • prowadzenie kasy gotówkowej
  • księgowanie WB/NK
  • przygotowywanie raportów

Wymagania

  • minimum rok doświadczenia w pracy w księgowości
  • doświadczenie w rozliczaniu rozrachunków/windykacji należności
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
  • znajomość Comarch ERP Optima
  • znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego na poziomie min. B1
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • ukierunkowanie na rozwój zawodowy.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szkolenia zawodowe
  • pracę i możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • przyjazną atmosferę w pracy.

 

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą budowlaną, która jako generalny wykonawca... zajmuje znaczną pozycję zarówno na rynku polskim jak i europejskim. Wieloletnie doświadczenie i tradycje budowlane, zdobyte na rynku belgijskim, francuskim, niemieckim i polskim, pozwalają nam obecnie konkurować z międzynarodowymi firmami pod względem jakości i terminowości usług w segmentach budownictwa ogólnego, przemysłowego, mieszkaniowego, prefabrykowanego oraz ekologicznego. W tym zakresie nasze działania skoncentrowane są na oferowaniu mieszkań w budynkach wielorodzinnych o wysokim standardzie wykonania.

Prężny rozwój oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta skłoniły nas do wprowadzenia kompleksowej oferty systemów solarnych z naszym własnym certyfikatem SOLAR KEYMARK, oraz realizacji własnych projektów deweloperskich.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
Zapisz ofertę
do góry