Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/2653


Obowiązki:

Prowadzenie ewidencji faktur i nakładów inwestycyjnych z podziałem na poszczególne zadania, obiekty oraz na środki unijne i środki budżetowe,
Opisywanie i sprawdzanie faktur,
Przygotowywanie dokumentacji końcowej rozliczeniowej Projektu w tym dowodów OT,
Sporządzanie planów rzeczowo-finansowych miesięcznych, rocznych i wieloletnich w zakresie działalności inwestycyjnej z uwzględnieniem rozbicia na środki Funduszu Spójności i środki budżetu Państwa,
Sporządzanie, aktualizacja i kontrola realizacji planów finansowych dla Projektu przy współpracy Inspektorów Nadzoru,
Sporządzanie harmonogramu zapotrzebowania na środki finansowe na poszczególne miesiące w rozbiciu kwot na dekady,
Współudział w przygotowaniu załączników do umowy o dofinansowanie,
Raportowanie o postępie rzeczowym i finansowym, Sporządzanie kwartalnych wniosków beneficjenta o płatność i wniosku o płatność końcową w ramach umowy o dofinansowanie projektu.
Praca w godz. 08:00-16:00



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak



Miejsce pracy: Katowicka 39, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: brak wymagań

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi