Opis stanowiska pracy

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Bolesława Prusa we Wrocławiu
zatrudni Specjalistę ds. remontów

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi:
• administrowanie oraz nadzór nad stanem technicznym budynków i nieruchomości stanowiących zasób spółdzielni, w szczególności:
 przeprowadzanie regularnych kontroli stanu technicznego budynków i nieruchomości, uczestnictwo w tzw. wizjach lokalnych na nieruchomościach i w lokalach,
 prawidłowe prowadzenie dokumentacji dla poszczególnych nieruchomości pod względem technicznym, a w szczególności systematyczne prowadzenie wpisów do KOB, gromadzenie i uporządkowanie dokumentacji projektowych i inwentaryzacyjnych oraz wszelkiego rodzaju protokołów, opinii technicznych, ekspertyz, Pozwoleń i decyzji administracyjnych, regularne monitorowanie i monitowanie konieczności sporządzania stosownych przeglądów i kontroli budynków, budowli i urządzeń, w celu zapewnienia bezpiecznych warunków użytkowania, zgodnie z przepisami prawa,
 typowanie zakresów niezbędnych robót w zakresie bieżącej konserwacji, likwidacji awarii i usuwania ich skutków,
 typowanie zakresów robót remontowych i modernizacyjnych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, sporządzanie dokumentacji przetargowych w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), czynne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,
 nadzór nad realizacją robót budowlanych w ramach bieżącej konserwacji oraz robót planowych jak również rozliczanie kosztów za wykonane roboty budowlane i usługi,
 nadzór nad likwidacją szkód majątkowych oraz współpraca z firmami ubezpieczeniowymi,
• sporządzanie rocznych i wieloletnich Planów Remontowych wraz z szacowaniem ich kosztów,
• sporządzanie analiz, sprawozdań, wniosków i informacji z prowadzonych czynności.

Wymagania

Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, branżowe,
• uprawnienia budowlane w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
• czynna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i odpowiedniej izby okręgowej oraz aktualne ubezpieczenia,
• znajomość pakietu MS Office,
• znajomość kosztorysowania za pomocą aplikacji NORMA,
• umiejętność rozwiązywania problemów,
• dobra komunikacja i zdolności negocjacyjne,
• mile widziane doświadczenie w zarządzaniu lub administrowaniu,
• mile widziana znajomość funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych,
Oferujemy:
• pracę w podmiocie o ustabilizowanej pozycji na rynku nieruchomości,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• stałe godziny zatrudnienia,
• przyjazne środowisko pracy w biurze.


Oferta powinna zawierać - oświadczenie o treści:
• „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. poz. 922 a także w zgodzie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego w sprawie RODO, które weszło w życie z dniem 25.05.2018r.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz żądanie ich poprawienia lub usunięcia”.

Prezentacja firmy

Zarządzanie i utrzymanie nieruchomości należących do Spółdzielni Mieszka... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Inżynieria

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi