Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/12/2018.

Specjalista ds. rekrutacji

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. rekrutacji
Poznań
NR REF.: 1114097


Twoja firma- nowe BPO w centrum Poznania, potrzebuje osoby doświadczonej w samodzielnym przeprowadzaniu rekrutacji z angielskim.

Twoja codzienna praca będzie skupiać się w obszarze rekrutacji tj.samodzielne wyszukiwanie, kontaktowanie oraz spotykanie kandydatów (również obcojęzycznych), przekazywanie feedbacku i ofertowanie. Poza tym będziesz mieć udział w on-boardingu oraz będziesz reprezentować firmę na eventach i dbać o EB.

Od Kandydatów oczekujemymin.rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji w międzynarodowym środowisku (mile widziane doświadczenie w BPO) oraz biegłej znajomości języka angielskiego.

Wiedza z zakresu rekrutacji tymczasowych będzie atutem.

Nasz Klient oferujeprace w centrum Poznania, szanse na rozwój w międzynarodowym środowisku oraz umowę o pracę.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta pracy Cię zainteresowała, kliknij aplikuj i prześlij nam swoje CV lub zadzwoń do nas.
Jeśli to nie jest oferta pracy dla Ciebie, ale jesteś zainteresowany nowymi propozycjami zawodowymi - również prześlij nam swoje CV, a my odezwiemy się aby porozmawiać o Twojej przyszłości.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry