Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/05/2019.

Specjalista ds. rekrutacji

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. rekrutacji
Gdańsk
NR REF.: 1121734

Dla naszego klienta, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. rekrutacji

Twoje następne stanowisko
Będzie Pan/i odpowiedzialny/a za kompleksowe prowadzenie procesu rekrutacji- poznawanie potrzeb rekrutacyjnych, publikowanie ogłoszeń, rozmowy rekrutacyjne i podstawowe wdrożenie nowych pracowników, dodatkowo to stanowisko wiąże się ze współpracą z działem HR i kierownictwem firmy, prowadzeniem programów wspierających rozwój talentów, udziałem w wydarzeniach branżowych i analizą rynku pracy.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Oczekiwania naszego Klienta dotyczą min. 1 roku doświadczenia w dziale rekrutacji lub agencji pracy, wykształcenia wyższego- preferowane kierunki to ZZL, psychologia, marketing i pokrewne, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, bardzo dobre posługiwanie się pakietem MS Office, komunikatywność, kreatywność i samodzielność, dobra organizacja pracy własnej i chęć rozwoju.


Co zyskujesz?
Stabilne zatrudnienie- umowa o pracę, możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego, ciekawą pracę pełną wyzwań, stanowisko z możliwością wdrażania własnych inicjatyw, pracę w zgranym zespole specjalistów, atrakcyjne wynagrodzenie, benefity: kartę MultiSport, pakiet medyczny i ubezpieczenie.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry