Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Specjalista ds. Rekrutacji z językiem niemieckim

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Rekrutacji z językiem niemieckim
Katowice
NR REF.: 1146036

Twoja następna firma
Aktualnie dla naszego Klienta- Międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Katowicach, poszukujemy Specjalisty ds. Rekrutacji z językiem niemieckim.

Twoje nowe stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę i selekcję Kandydatów, planowanie i koordynowanie rozmów kwalifikacyjnych, publikację ofert pracy, a także kontakt z Kandydatami. Dodatkowo w zakres obowiązków będzie wchodziło wsparcie w koordynowaniu assessment center i innych projektów rekrutacyjnych, rozliczanie kosztów podróży kandydatów, dbanie o prawne aspekty aplikacji obowiązujących w Niemczech, a także inne zadania administracyjne związane z rekrutacją. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z działem rekrutacji w Niemczech, przenosić procesy z Niemiec i współtworzyć nowy zespół w Katowicach.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z minimum 2- letnim doświadczeniem w obszarze HR/ rekrutacji, a także bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego i komunikatywną znajomością języka angielskiego. Idealny Kandydat wykazuje się dobrym zarządzaniem czasem wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Doświadczenie w pracy na Programie SAP, a także znajomość niemieckiego prawa pracy będzie dodatkowym atutem.

Co otrzymasz w zamian? 
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, duże możliwości rozwoju, codzienny kontakt z językiem obcym oraz szkolenia wewnętrzne. Firma gwarantuje pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie zdrowotne, prywatna opieka medyczna, karta sportowa), elastyczne godziny pracy, a także możliwość pracy zdalnej.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry