#

Specjalista ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

Gi Group Poland S.A.

Lublin, lubelskie

Gi Group Poland S.A.
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Dzięki strategicznym partnerstwom działa w 58 krajach, w tym w 31 bezpośrednio. Jest obecna w Europie, Azji, Amerykach oraz w Afryce. W Polsce agencja świadczy usługi od 2007 roku, intensywnie rozwijając działalność i zakres współpracy z biznesem, budując rynek usług HR. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Gi Group przygotowuje i wdraża programy szkoleniowe. Wspiera Klientów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, doradza w obszarze polityki zatrudnienia i optymalizacji kosztów w obszarze HR.

Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: nr 2010.

Specjalista ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Lublin
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Współpraca z Klientami w zakresie planowania i realizacji procesu rekrutacji;
  • Zabezpieczenie ciągłości zatrudnienia u Klientów poprzez dostarczenie odpowiedniej ilości wykwalifikowanych pracowników/zleceniobiorców
  • Raportowanie Klientom działań rekrutacyjnych, informacji o zatrudnieniu oraz ewidencjonowanie zamówień
  • Bieżąca współpraca z Klientami w zakresie obsługi kadrowej i administracyjnej pracowników
  • Realizacja działań związanych z przygotowaniem pracowników do pracy (przygotowanie dokumentów, komunikacja z pracownikami, kierowanie na badania lekarskie)
  • Koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjęciem pracowników do pracy
  • Obsługa pracowników tymczasowych/zleceniobiorców w trakcie zatrudnienia
  • Współpraca z działami wewnętrznymi Gi Group w zakresie przygotowania dokumentów, konsultacji, raportowania przebiegu pracy
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz trwałych relacji z Klientami.


CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy
  • Umiejętności wyznaczania priorytetów i realizacji zadań pod presją czasu
  • Staranności i skrupulatności w realizacji obowiązków administracyjnych
  • Kreatywności i umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań
  • Komunikatywności, optymizmu, chęci do pracy z ludźmi
  • Zorientowania na potrzeby Klienta
  • Dobrej obsługi pakietu MS Office
  • Podstawowej znajomości prawa pracy, rozliczania czasu pracy oraz ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (będzie dodatkowym atutem).
  • Doświadczenia w obszarze obsługi klienta/ administracji/ rekrutacji
  • Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B.


CO OFERUJEMY?

  • Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku           
  • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu
  • Możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Komfortowe warunki pracy
  • Dostęp do atrakcyjnej oferty benefitów.


]]>
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi