Opiekunki 365 to firma, która organizuje pracę i zatrudnia opiekunki/opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech oraz przeprowadza szkolenia.
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji i koordynacji.
Miejsce pracy: Szczecin
Rozpoczęcie pracy: czerwiec/lipiec 2018
Zakres obowiązków:
- rekrutacja opiekunek i opiekunów osób starszych
- wstępna selekcja aplikacji i prowadzenie rozmów z kandydatami
- aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie różnych kanałów pozyskiwania kandydatów
- budowanie oraz zarządzanie bazą CV
- opieka nad pozyskanymi pracownikami
- współpraca z zespołem biurowym w zakresie definiowania potrzeb rekrutacyjnych
- promocja i dbanie o wizerunek firmy
Firma oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) - wynagrodzenie stałe + premie
zależne od wyników
- samodzielne stanowisko
- wsparcie przy realizacji zadań
- ciekawą pracę w młodym zespole
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV na adres mailowy, z dopiskiem w tytule maila: "Specjalista ds. rekrutacji i koordynacji" do 15.06.2018 roku.
Wymagania:
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność planowania i organizowania czasu pracy
- komunikatywność, otwartość, kreatywność
- mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego
Jesteśmy agencją zatrudnienia wpisaną do KRAZ pod numerem 11366. <br/> <... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.