Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2719


Obowiązki:

obsługa procesów reklamacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami, przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji od klientów, kontakt z klientami (telefoniczny, mailowy), analiza zgłoszeń reklamacyjnych oraz przygotowywanie odpowiedzi, współpraca z innymi działami firmy, pakowanie i wysyłka przesyłek reklamacyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
  • umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej


Miejsce pracy: Sławińskiego 10, 15-345 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi