#

Specjalista ds. Reklamacji i skarg

Alior Bank S.A.

Gdańsk, Kraków, Rzeszów, Albania, zagranica

Alior Bank S.A.

Specjalista ds. Reklamacji i skarg

Alior Bank S.A.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • weryfikacji zasadności reklamacji w systemach bankowych,
  • dokonywaniu księgowań związanych z procesem rozpatrywania reklamacji,
  • sporządzeniu korespondencji kierowanej do Klientów dotyczącej odpowiedzi na reklamacje i skargi,
  • stałej współpracy z wyznaczonymi jednostkami Banku w zakresie tematyki reklamacji i skarg.

Jeśli jesteś osobą:

  • z minimum rocznym doświadczeniem w pracy w instytucji finansowej,
  • cechującą się dokładnością, skrupulatnością i samodzielnością,
  • posiadającą szeroką wiedzę na temat produktów oferowanych przez banki uniwersalne ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy na tematy dotyczącego klienta biznesowego,
  • posiadającą doświadczenie w procesie rozpatrywania reklamacji Klientów w instytucjach finansowych będzie dodatkowym atutem. 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • interesującą współpracę w środowisku najnowocześniejszych technologii,
  • możliwość szczegółowego zapoznania z produktami bankowymi, procesami i procedurami obowiązującymi w banku,
  • obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi