Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
weryfikacji zasadności reklamacji w systemach bankowych,
dokonywaniu księgowań związanych z procesem rozpatrywania reklamacji,
sporządzeniu korespondencji kierowanej do Klientów dotyczącej odpowiedzi na reklamacje i skargi,
stałej współpracy z wyznaczonymi jednostkami Banku w zakresie tematyki reklamacji i skarg.
Jeśli jesteś osobą:
z minimum rocznym doświadczeniem w pracy w instytucji finansowej,
cechującą się dokładnością, skrupulatnością i samodzielnością,
posiadającą szeroką wiedzę na temat produktów oferowanych przez banki uniwersalne ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy na tematy dotyczącego klienta biznesowego,
posiadającą doświadczenie w procesie rozpatrywania reklamacji Klientów w instytucjach finansowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
interesującą współpracę w środowisku najnowocześniejszych technologii,
możliwość szczegółowego zapoznania z produktami bankowymi, procesami i procedurami obowiązującymi w banku,
obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.