Specjalista ds.Rachunkowości i Podatków
SkawinaSpecjalista ds.Rachunkowości i Podatków
Skawina
NR REF.: 1157685
Zakres obowiązków na tym stanowisku:
Wymagania na tym stanowisku:
Mile widziana znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
Benefity:
Skawina
NR REF.: 1157685
Zakres obowiązków na tym stanowisku:
- Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych, w tym ewidencja tworzonych rezerw, odpisów aktualizujących, list płac, środków trwałych i innych zdarzeń związanych z działalnością inwestycyjną i finansową Spółki.
- Współudział w pracach związanych z badaniem sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, przygotowanie dokumentów na potrzeby audytu zewnętrznego, sporządzanie żądanych zestawień i informacji.
- Koordynowanie oraz współpraca z innymi działami i spółkami w celu ujawnienia informacji o schematach podatkowych zgodnie z wdrożonymi w Spółce procedurami MDR.
- Bieżąca współpraca ze Spółkami w Grupie, uzgodnienie rozrachunków jednostek powiązanych, potwierdzenia sald.
- Przygotowywanie danych do dokumentacji cen transferowych, analiza i weryfikacja transakcji powiązanych w oparciu o wdrożone procedury w Spółce.
- Sporządzanie sprawozdań do NBP.
- Przygotowanie, sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych.
- Przygotowywanie i weryfikacja danych do ewidencji podatkowej JPKVDEK.
- Kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów pod względem rachunkowym, formalnym i merytorycznym, stanowiących podstawę ewidencji operacji gospodarczych.
- Stosowanie wiedzy z zakresu zasad księgowania i praktyki w celu określenia i rozwiązywania problemów powstałych w czasie pracy.
Wymagania na tym stanowisku:
- Wykształcenie wyższe (rachunkowość , finanse)
- min. 3 lata doświadczenia w obszarze księgowości i podatków obejmującego szeroki
zakres zadań - Wiedza merytoryczna z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego oraz
umiejętności jej stosowania w praktyce. - Terminowość, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Otwartość na nowe rozwiązania i umiejętność wprowadzania ich w życie.
- Znajomość oprogramowania MS Office oraz MS Excel.
- Komunikatywność i umiejętność współpracy.
- Samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Mile widziana znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- karta MultiSport
- dodatek urlpowy - 1700 zł brutto
- 2 dodatkowe dni w roku wolne od pracy
- szkolenia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.