Numer oferty: StPr/25/1451
1) przygotowywanie i koordynowanie inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: opracowywanie i przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie opracowań projektowych.
2) sprawdzanie dokumentacji pod względem zgodności opracowania z zawartymi umowami, oraz kompletności wymaganych uzgodnień i ważności decyzji administracyjnych.
3) egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
4) udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia.
5) opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych kompetencji.
6) współpraca z innymi Działami MZD w celu poprawnego zaopiniowania koordynowanej dokumentacji.
7) uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych zadań inwestycyjnych.
8) weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej.
9) przekazywanie danych do rocznych planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
10) przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
11) współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji obcych sieci i urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
12) zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
13) przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące inwestycji.
14) współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
15) obsługa klientów w zakresie bazy danych oraz pomoc pracownikom MZD w zakresie korzystania z bazy danych.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 4. Wymagane dokumenty:a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,e) kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacjei umiejętności,f) oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135)- załącznik nr 1,g) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h) zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3.5. Warunki zatrudnienia:W Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę:1) pierwsza i druga umowa o prace zawierane będą na czas określony, z zastrzeżeniem pkt. 5;2) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135);3) czas trwania pierwszej umowy o pracę dla osób, które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej do roku;4) czas trwania drugiej umowy na czas określony będzie ustalony po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego;5) postanowień pkt. 1 4 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135).6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek parterowy,2) czas pracy: pełen wymiar; przeciętnie 40 godz. tygodniowo,3) praca związana ze stresem.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZD w sierpniu 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 30 września 2025r. do godz. 1500. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. przygotowania inwestycji drogowych. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.link do oferty: https://oferty.praca.gov.pl/portal/lista-ofert/szczegoly-oferty/eafddf14712ecfccf5f10250793735ef
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.mzd.torun.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.