Od 1999 r. tj. od czasu powstania, nasza Firma aktywnie działa w branży IT na terenie całego kraju. Tworzymy innowacyjną i ciągle rozwijającą się Firmę. Zajmujemy się dystrybucją oraz wdrażaniem produktów, związanych z najnowszymi technologiami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych sieci komputerowych. Aby zapewnić naszym klientom dostęp do najnowszych technologii, w swojej ofercie posiadamy produkty, które otrzymały pozytywne opinie i certyfikaty w niezależnych testach prowadzonych przez laboratoria na całym świecie. Należą do nich m.in. takie światowe marki jak: Bitdefender, ESET. Od 2012 roku firma Marken Systemy Antywirusowe jest Oficjalnym Przedstawicielem w Polsce firmy Bitdefender® – jednego z czołowych producentów ochrony antywirusowej Skorzystaj z szansy zdobycia cennego doświadczenia, dołącz do naszego zespołu! Obecnie szukamy kandydatów na stanowisko
Zakres czynności:
- monitoring rynku pod kątem ogłoszonych postępowań na zakup rozwiazan IT lub świadczenia usług kompleksowych,
- przygotowywanie oraz składanie ofert w ramach zidentyfikowanych postępowań przetargowych,
- prowadzenie ewidencji związanych z postępowaniami przetargowymi, składanymi ofertami, zawartymi umowami sprzedaży i umowami świadczenia usług kompleksowych,
- prowadzenie korespondencji związanej z procedurami przetargowymi,
- analiza możliwości i zasadności podejmowania środków odwoławczych w ramach postępowania przetargowego, w którym uczestniczy firma,
- współpraca z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi w ramach danego postępowania przetargowego,
- identyfikowanie oczekiwaniach klientów na potrzeby tworzenia ofert,
- przygotowywanie wymaganych raportów i analiz związanych bieżącym funkcjonowaniem Biura.
Wymagania:
- umiejętności negocjacyjne,
- zdolność analitycznego myślenia, kreatywność,
- obowiązkowość, sumienność i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, jako atut dodatkowy.