Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta
Poznan
NR REF.: 1176689
Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm farmaceutycznych i ochrony zdrowia poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Procesu Obsługi Klienta.
W nowej roli będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za wsparcie związane z procesem obsługi klienta wewnętrznego w obszarze sprzedaży, logistyki i magazynowania. Do Twoich zadań będzie należało wprowadzanie różnego rodzaju usprawnień związanych z pracą na systemach, przygotowywanie raportów, analizowanie danych oraz zarządzanie nimi w systemie.
Poszukujemy kandydatów posługujących się swobodnie językiem angielskim - znajomość języka co najmniej na poziomie B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązków. Idealny kandydat to osoba bardzo dobrze zorganizowana z analitycznym umysłem, lubiąca pracę zarówno zespołową jak i indywidualną oraz świetnie odnajdująca się w pracy na wszelkiego rodzaju systemach / aplikacjach. Dużym atutem będzie dobra lub bardzo dobra znajomość takich narzędzi jak: MS Excel, SAP (preferowane moduły: Sales and Distribution / Warehouse and Distribution).
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na rok, do końca maja 2024 (w tym 3-miesięczny okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy), wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia w wysokości od 7000 do 9000 PLN brutto, pakiet benefitów, sprzęt służbowy niezbędny do wykonywania pracy oraz możliwość pracy hybrydowej. Główna siedziba klienta znajduje się w Poznaniu, ok. 4 dni w miesiącu należy pracować z biura, przez pozostałą część czasu możliwa jest praca zdalna. Rekrutacja również odbywa się drogą on-line
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta