Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
Specjalista ds. procesów sprzedaży usług telekomunikacyjnych
Nr ref: TOK/2019/POPC/06
Miejsce pracy: Katowice
Wymagania
- Znajomości rynku telekomunikacyjnego, zwłaszcza w zakresie proponowanych usług
- Znajomości procesów sprzedaży usług hurtowych i detalicznych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych
- Znajomości procesów współpracy międzyoperatorskiej
- Doświadczenia we współpracy z klientem korporacyjnym
- Dobrej znajomość pakietu MS Office
- Elastyczności, umiejętności rozwiązywania problemów i samodzielnego inicjowania działań
- Czynnego prawa jazdy kat. B
Mile widziane:
- Wykształcenie kierunkowe (preferowane kierunki: telekomunikacja, administracja, ekonomia)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w projektach biznesowych lub IT
- Wiedza z zakresu telekomunikacji
- Doświadczenie w pracy z systemem SAP
Zakres obowiązków
- Przygotowywanie procesów z zakresu: obsługi klientów, współpracy z firmami serwisowymi, rozliczeń wewnętrznych i zewnętrznych oraz logistyki zakupów urządzeń telekomunikacyjnych
- Identyfikacja procesów, tworzenie nowych procedur oraz aktualizacja bieżącej dokumentacji procesowej
- Analizowanie zgodności procesów z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Monitorowanie efektywności procesów
- Analizowanie trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań w obsłudze klientów w branży
- Raportowanie działań
Oferujemy
- Pracę na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia zarządzania usługami IT (ds. procesów sprzedaży usług telekomunikacyjnych) w doświadczonym zespole, realizującym interesujący projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC)
- Umowa o pracę i system premii motywacyjnej
- Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, dostęp do platformy e learning, dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka, akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, Pracowniczy Program Emerytalny, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie bezpośrednio poprzez portal.