Zadania / obowiązki:
- Poszerzanie zasięgu mediów w Polsce i za granicą,
- Zarządzanie oraz wzmacnianie reputacji firmy w Polsce i za granicą,
- Relizacja planów medialnych promujących firmę w mediach docelowych,
- Udzielanie terminowych odpowiedzi na zapytania ze strony mediów i interesariuszy,
- Utrzymywanie właściwych relacji z kluczowymi dziennikarzami,
- Zapewnianie odprawy medialnej rzecznikom firmy oraz pomoc zespołowi zarządzającemu w ich PR,
- Współpraca z agencjami PR w całej Europie,
- Wsparcie w działaniach z zakresu spraw publicznych.
Oczekiwania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w międzynarodowych organizacjach - z branży finansowej, bankowej lub spółce notowanej na giełdzie,
- Doświadczenie w agencjach publicznych lub instytucjach rządowych - mile widziane,
- Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- Doświadczenie w pracy z agencjami PR i medialnymi w Polsce i za granicą,
- Szeroka wiedza na temat trendów w zakresie komunikacji i spraw publicznych,
- Wiedza na temat branży usług finansowych i rynku globalnego,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, planowanie strategiczne, negocjacje i zarządzanie projektami,
- Umiejętności prezentacyjne, opowiadania historii o jasnej i wciągającej narracji,
- Znajomość MS Office (Power Point, Excel, Word).
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Bogaty pakiet socjalny, m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport,
- Praca w środowisku międzynarodowym,
- Dobra atmosfera pracy,
- Wiele możliwości rozwoju i poszerzania swoich umiejętności.