Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/03/2020.

Specjalista ds. PR i komunikacji

90-350 ŁÓDŹ, łódzkie

IDES Consultants Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania / obowiązki:

  • Poszerzanie zasięgu mediów w Polsce i za granicą,
  • Zarządzanie oraz wzmacnianie reputacji firmy w Polsce i za granicą,
  • Relizacja planów medialnych promujących firmę w mediach docelowych,
  • Udzielanie terminowych odpowiedzi na zapytania ze strony mediów i interesariuszy,
  • Utrzymywanie właściwych relacji z kluczowymi dziennikarzami,
  • Zapewnianie odprawy medialnej rzecznikom firmy oraz pomoc zespołowi zarządzającemu w ich PR,
  • Współpraca z agencjami PR w całej Europie,
  • Wsparcie w działaniach z zakresu spraw publicznych.

 

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Bogaty pakiet socjalny, m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport,
  • Praca w środowisku międzynarodowym,
  • Dobra atmosfera pracy,
  • Wiele możliwości rozwoju i poszerzania swoich umiejętności.

Wymagania

 

Oczekiwania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w międzynarodowych organizacjach - z branży finansowej, bankowej lub spółce notowanej na giełdzie,
  • Doświadczenie w agencjach publicznych lub instytucjach rządowych - mile widziane,
  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • Doświadczenie w pracy z agencjami PR i medialnymi w Polsce i za granicą,
  • Szeroka wiedza na temat trendów w zakresie komunikacji i spraw publicznych,
  • Wiedza na temat branży usług finansowych i rynku globalnego,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, planowanie strategiczne, negocjacje i zarządzanie projektami,
  • Umiejętności prezentacyjne, opowiadania historii o jasnej i wciągającej narracji,
  • Znajomość MS Office (Power Point, Excel, Word).

Prezentacja firmy

IDES Consultants Polska jest firmą doradczą z międzynarodowymi doświadczeniami,... skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku. Posiadamy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2015. Jesteśmy Członkiem - Założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz laureatem Złotego Certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play. Celem naszego działania jest efektywna współpraca z firmami ukierunkowana na osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój i wzbogacanie umiejętności zawodowych. W swoich działaniach opieramy się na wieloletnich doświadczeniach międzynarodowych oraz o wypracowane i sprawdzone metody działania w Polsce. Skutecznie rozwiązujemy problemy, niezależnie od wielkości firmy czy też branży, w jakiej ona działa. Skutecznie realizujemy projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa. Firma IDES zawsze dopasowuje swoje metody do specyfiki i do potrzeb przedsiębiorstwa, ponieważ tylko wtedy przynosi to doskonałe rezultaty i pozwala nam używać Państwa sukcesu jako naszych referencji.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Bankowość
do góry