Numer oferty: StPr/25/4696
Do obowiązków będzie należało:
•Przygotowywanie list płac i deklaracji PIT, ZUS, PPK,
•Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, ekwiwalentów i innych świadczeń,
•Prowadzenie ewidencji czasu pracy, kontrola urlopów, zwolnień lekarskich i delegacji,
•Obsługa systemu kadrowo-płacowego,
•Współpraca z księgowością i instytucjami zewnętrznymi,
•Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
•Udzielanie wsparcia i informacji pracownikom w zakresie naliczania wynagrodzeń.
Oferujemy:
•umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
•pakiety medyczne
•możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach,
•przyjazną atmosferę wzajemnej współpracy, pomocy i szacunku.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: TREMBECKIEGO 5, 35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.