Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/4691


Obowiązki:

Samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i należności z tytułu umów cywilnoprawnych oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych.
Sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych.
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie rozliczania obowiązkowych i dobrowolnych składek oraz przekazywanie danych o miesięcznych rozliczeniach składek.
Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz terminowa sprawozdawczość dla ZUS.
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej ( zgłoszenia i wyrejestrowywania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników , zleceniobiorców i członków ich rodzin).
Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, PIT
Wystawianie zaświadczeń o zarobkach oraz prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami publicznymi i komornikami.
Udzielanie informacji pracownikom z zakresu wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń z ZUS.
Księgowanie list płac i uzgadnianie kont księgowych.
Sporządzanie przelewów na podstawie dokumentacji z zakresu wynagrodzeń, zasiłków, umów cywilnoprawnych oraz rozliczeń ZUS, US, PFRON.
Sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne w tym okresowa analiza funduszu płac.
Wymagana znajomość przepisów: bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy , ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, praw autorskich w szczególności zasad naliczania wynagrodzeń, ekwiwalentów urlopowych oraz ustalania podstaw wymiaru zasiłków chorobowych.
Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 08.00- 16.00.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, kierunek: mile widziane ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie: min.średnie miłe widziane kierunki ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe: w pracy w dziale kadrowo- płacowym min.3 lata. Umiejętności: bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność i systematyczność, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wspieranie komunikacji w instytucji, znajomość bieżących przepisów prawa pracy.


Miejsce pracy: Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV - przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. Oświadczenie zwierające klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Zgoda na przetwarzanie danych i klauzula informacyjna, która jest załącznikiem do oferty. Informacje dodatkowe: osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Muzeum Narodowe w Gdańsku, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk z dopiskiem: Specjalista ds. płac w terminie do dnia 19.06. 2022 r. Decyduje data wpływu oferty do Muzeum. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres rekrutacje@mng.gda.pl . Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Postępowanie kwalifikacyjne może być unieważnione przez Dyrektora Muzeum Narodowego w Gdańsku na każdym etapie bez podania przyczyny. Informujemy, że złożonych w trakcie rekrutacji dokumentów nie zwracamy, a po upływie 30 dni od jej zakończenia ulegają one protokolarnemu zniszczeniu.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/06/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi