Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. Płac z j. francuskim - rynek szwajcarski
Wroclaw
NR REF.: 1175189
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji z branży farmaceutycznej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Payroll and T&A Specialist with French.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wykonywanie codziennych procesów ewidencji czasu pracy i płac zgodnie z prawem, wprowadzanie danych, rozwiązywanie problemów i rekomendowanie rozwiązań na rynek szwajcarski. Do zakresu obowiązków należy zapewnienie i aktualizacja danych i zapisów dotyczących pracowników, m.in. monitorowanie i prowadzenie rejestrów oraz aktualizowanie procedur wprowadzania danych. Jednym z kluczowych obowiązków byłaby współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, szczególnie w obszarze ubezpieczeń oraz dostarczanie zaplanowanych raportów.
Komunikacja odbywać się będzie głównie w języku francuskim, dlatego potrzebna jest bardzo dobra znajomość języka na poziomie min. B2/C1. Język angielski będzie wykorzystywany głównie w komunikacji wewnętrznej lub przy okazji szkoleń czy obsługi systemów, dlatego jego znajomość jest wymagana co najmniej na poziomie B1/B2 . Atutem kandydata będzie znajomość systemu SAP, ADP oraz doświadczenie w obszarach HR / Payroll / Time Management / Employee Services na rynek szwajcarski.
Oferujemy wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz pakiet benefitów. Praca będzie odbywać się w modelu hybrydowym, dlatego też oferta skierowana jest wyłącznie do kandydatów z Wrocławia / Warszawy / Poznania lub otwartych na relokację. Oferujemy również zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 12 miesięcy z możliwością dłuższej współpracy, pracę w stale powiększającym się zespole, duży zakres samodzielności na danym stanowisku. Gwarantujemy szybki i zdalny proces rekrutacyjny.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/09/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne