Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/4071
Obowiązki:
1. kompleksowa obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń pracowników: sporządzanie list wynagrodzeń i godzin ponadwymiarowych dla pracowników WZS oraz list w ramach ZFŚS, dokonywanie potrąceń zadłużeń z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez organy egzekucyjne i współpraca z nimi w tym zakresie, sporządzanie list wypłat z umów cywilno-prawnych, sporządzanie przelewów z list płac,
2. sporządzanie deklaracji z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz terminowe odprowadzanie składek do ZUS,
3. sporządzanie informacji podatkowych dla pracowników, deklaracji podatkowych oraz terminowe odprowadzanie podatku do US,
4. obsługa pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych,
5. wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych oraz innych zaświadczeń związanych z wypłaconymi wynagrodzeniami,
6. sporządzanie deklaracji PFRON,
7. sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS oraz UM dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia,
8. aktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w przepisach z zakresu wynagrodzeń,
9. przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, przepisów branżowych i resortowych, a także regulaminów obowiązujących w WZS.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- 1. Osoba ubiegająca się o w/w stanowisko powinna spełniać wymagania konieczne:a) ukończone ekonomiczne studia licencjackie, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie udokumentowanej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,b) lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w naliczaniu płac i księgowości,c) ma obywatelstwo polskie;d) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;e) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;f) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. płac i księgowości;Umiejętności zawodowe konieczne:znajomość: a) przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,b) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, c) przepisów związanych z ustalaniem zobowiązań z tytułu wynagrodzeń, d) oraz innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji obowiązków na stanowisku specjalisty ds. płac i księgowości,e) ochrony danych osobowych.Umiejętności zawodowe pożądane:a) znajomość programów płacowych, obsługa kasy fiskalnej,b) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; c) praktyczne umiejętności w zakresie elektronicznej wymiany korespondencji z instytucjami m.in. ZUS, US, PFRON i inne.Dodatkowe atuty: doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. płac w pracy w sektorze finansów publicznych, w podmiotach leczniczych, Doświadczenie zawodowe: praca w służbach finansowo-księgowych, w tym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi płacowej,Wymagania dodatkowe:a) bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, terminowość, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
Miejsce pracy: WARZYWNA 3, 35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Forma kontaktu kandydatów z pracodawcą: - osobisty- inny ( dokum. aplikacyjne wysłać pocztą, przedłożyć w sekretariacie) Szczegóły dot. składania dokumentów na stronie internetowej www.wzsrzeszow.pl (w zakładce Zamówienia/ Rekrutacje), telefonicznie lub na tablicy ogłoszeń w WZS w Rzeszowie.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/10/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia