Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2021.

Specjalista ds. personalnych

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. personalnych
Wroclaw
NR REF.: 1144834

Dla naszego międzynarodowego klienta z siedzibą w Niemczech z branży kosmetycznej, który aktualnie tworzy swój nowy oddział w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. personalnych

TWOJE ZADANIA

  • Odpowiedzialność za rekrutację specjalistów i kadry kierowniczej na potrzeby naszych polskich filii i centrali we Wrocławiu
  • Formułowanie i publikowanie ofert pracy, wybór kandydatów oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
  • Kontakt z kandydatami, menedżerami ds. rekrutacji i zewnętrznymi dostawcami
  • Sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw oraz ewidencja czasu pracy
  • Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników i wsparcie w zakresie rozwoju personelu
  • Doradztwo w zakresie employer brandingu i marketingu wewnętrznego oraz kontrola i wdrażanie odpowiednich działań
  • Ścisła współpraca z obszarami ochrony danych i prawa pracy

CO WNOSISZ

  • Odpowiednie doświadczenie zawodowe w HR
  • Doświadczenie w zakresie współpracy z agencjami/usługodawcami
  • Podstawową wiedzę na temat ochrony danych i zagadnień prawa pracy
  • Rozumienie tematyki rozwoju i szkolenia pracowników
  • Motywację do współkształtowania tematów takich jak employer branding, marketing wewnętrzny i wdrażanie nowych pracowników
  • Biegłą znajomość języka polskiego i niemieckiego (poziom C1)
  • Gotowość do odbycia szkolenia w Niemczech

CO UMOŻLIWIAMY

Świadczenia dodatkowe: Twoje benefity to np. premia świąteczna i prywatne dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.
Współtworzenie i rozwój: Kreatywne pomysły są u nas mile widziane. Każdy może się zaangażować i wnieść swój wkład. W tym celu oferujemy szeroką gamę kursów dokształcających oraz stwarzamy możliwości rozwoju zawodowego i osobistego. Bądź częścią nowego zespołu w Polsce od samego początku i wykonaj pracę pionierską.
Kulturę dialogu w firmie: Naszą społeczność pracowniczą cechuje współpraca, dynamika i płaska hierarchia. Odpowiedzialność osobista odgrywa przy tym kluczową rolę.

Złóż aplikację (najlepiej w języku niemieckim), podaj nam swoje oczekiwania finansowe oraz najwcześniejszy możliwy termin rozpoczęcia pracy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry