Wykorzystaj swój potencjał i rozpocznij karierę z nami!
Kim jesteśmy?
Wiodącą firmą specjalizującą się w rekrutacjach tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym na poziomie krajowym i międzynarodowym. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszego zespołu świadczymy wysokiej jakości usługi.
Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. organizacyjnych
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Będziesz odpowiedzialny za:
Zadania związane z obsługą recepcji firmy, w tym :
- Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów oraz ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Współpracowanie z usługodawcami firmy (firmy kurierskie, dostawcy materiałów biurowych itp.),
- Organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie terminarza, spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (biznesowych),
- Wspomaganie Zarządu oraz kadry managerskiej w wykonywaniu obowiązków służbowych, w tym organizowanie i rozliczanie podróży/spotkań służbowych,
- Weryfikowanie, opisywanie, wyjaśnianie faktur kosztowych związanych z działem administracji i biura,
- Zarządzanie firmową flotą pojazdów (przygotowywanie umów, kontrolowanie stanu samochodów).
Co zyskasz?
Oprócz ambitnej i pełnej wyzwań pracy, oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i realną możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w strukturach firmy,
- Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
- Swobodny dress code,
- Benefity: kartę Multisport, dofinansowanie do Opieki Medycznej, team buildingi i wiele innych,
- Pyszną kawę i owoce,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole pozytywnych osób.
Kogo szukamy?
Osób skrupulatnych, lubiących kontakt z ludźmi i wyzwania, a także:
- Posiadających umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy oraz ustalania priorytetów,
- Wykazujących się własną inicjatywą, samodzielnością, zaangażowaniem i odpowiedzialnością,
- Odznaczających się dużą elastycznością oraz otwartością na ludzi,
- Swobodnie komunikujących się w języku angielskim,
- Posiadających czynne prawo jazdy kat. B,
- Potrafiących pracować w środowisku MS Office,