Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce.
Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Specjalista ds. Operacyjnego Zarządzania Jakością - Branża Telekomunikacyjna
Miejsce pracy: SosnowiecObowiązki:
- Monitorowanie i raportowanie statusu realizacji zadań obsługi zleceń usterkowych (terminowość i jakość);
- Obsługa systemów HR-owych;
- Praca w różnych formatach danych (Outlook, Excel, Power Point, Access, Word).
Oferujemy:
- Pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku (możliwość ustalenia innych godzin);
- Umowę zlecenie;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy;
- Pracę w przyjaznej "rodzinnej" atmosferze;
- Dogodną lokalizację.
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera - MS Office;
- Znajomość zagadnień z HR;
- Obowiązkowość;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność;
- Mile widziana znajomość usług telekomunikacyjnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk poniżej.
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.