#

Specjalista ds. Obsługi Zamówień Zagranicznych z Językiem Angielskim

Talent Select

Tomaszów Mazowiecki, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Firma Produkcyjna to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, specjalizujące się w produkcji wysokiej jakości produktów. Firma jest obecna na rynkach zagranicznych i poszukuje osoby dającej gwarancję najwyższej jakości obsługi klienta oraz nastawionej na rozwiązywanie problemów przy obsłudze zamówień zagranicznych.

Specjalista ds. Obsługi Zamówień Zagranicznych z Językiem Angielskim

Zakres Obowiązków:

  • Bieżąca współpraca z aktualnymi klientami: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie bieżących problemów i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami.
  • Obsługa zapytań oraz przygotowywanie ofert sprzedażowych: Aktywna reakcja na zapytania klientów, przygotowywanie konkurencyjnych ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów.
  • Udział w kreowaniu strategii sprzedaży: Współpraca z zespołem ds. sprzedaży w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych: Aktywna praca nad osiągnięciem określonych celów sprzedażowych i monitorowanie wyników.
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych: Regularne przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz analiza danych w celu identyfikacji obszarów do usprawnienia.
  • Współpraca z działami firmy: Aktywna współpraca z różnymi działami firmy, takimi jak produkcja, logistyka i dział techniczny, w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów.
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy: Reprezentowanie firmy na rynkach zagranicznych i dbanie o pozytywny wizerunek oraz satysfakcję klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży na rynkach zagranicznych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
  • Zdolność rozwiązywania problemów chęć szczerego komunikaowania przełożonym informacji o napotkanych trudnościach i podejmowanych działaniach.
  • Komunikatywność i umiejętność utrzymania kontaktów ze wspołpracownikami.
  • Nastawienie na jakość w obsłudze klienta i maksymalizacje sprzedaży
  • Umiejętność korzystania z narzędzi biurowych.
  • Zaradność i samodzielność w działaniu


Tobie oferujemy :

  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  2. atrakcyjne warunki zatrudnienia
  3. możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
  4. pracę w dynamicznym środowisku
  5. Pakiet benefitów typu MyBenefit, 
  6. Udział w imprezach integracyjnych
  7. Możliwość dokształcania – kursy językowe, szkolenia
  8. Wszelkie narzędzia pracy
  9. Czas na wdrożenie się w obowiązki oraz zapoznanie się ze strukturą firmy
  10. Wdrożenie ora indywidulaną opiekę na czas wdrożenia



Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, pełną inicjatywy i chętną do pracy w międzynarodowym środowisku, czekamy na Twoje CV.

Prezentacja firmy

Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Wynagrodzenie
5 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Logistyka, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi