Opis stanowiska pracy
Firma Produkcyjna to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, specjalizujące się w produkcji wysokiej jakości produktów. Firma jest obecna na rynkach zagranicznych i poszukuje osoby dającej gwarancję najwyższej jakości obsługi klienta oraz nastawionej na rozwiązywanie problemów przy obsłudze zamówień zagranicznych.
Specjalista ds. Obsługi Zamówień Zagranicznych z Językiem Angielskim
Zakres Obowiązków:
- Bieżąca współpraca z aktualnymi klientami: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie bieżących problemów i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami.
- Obsługa zapytań oraz przygotowywanie ofert sprzedażowych: Aktywna reakcja na zapytania klientów, przygotowywanie konkurencyjnych ofert handlowych oraz negocjowanie warunków umów.
- Udział w kreowaniu strategii sprzedaży: Współpraca z zespołem ds. sprzedaży w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych: Aktywna praca nad osiągnięciem określonych celów sprzedażowych i monitorowanie wyników.
- Przygotowywanie raportów sprzedażowych: Regularne przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz analiza danych w celu identyfikacji obszarów do usprawnienia.
- Współpraca z działami firmy: Aktywna współpraca z różnymi działami firmy, takimi jak produkcja, logistyka i dział techniczny, w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów.
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy: Reprezentowanie firmy na rynkach zagranicznych i dbanie o pozytywny wizerunek oraz satysfakcję klientów.
Wymagania
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta i/lub sprzedaży na rynkach zagranicznych.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
- Zdolność rozwiązywania problemów chęć szczerego komunikaowania przełożonym informacji o napotkanych trudnościach i podejmowanych działaniach.
- Komunikatywność i umiejętność utrzymania kontaktów ze wspołpracownikami.
- Nastawienie na jakość w obsłudze klienta i maksymalizacje sprzedaży
- Umiejętność korzystania z narzędzi biurowych.
- Zaradność i samodzielność w działaniu
Tobie oferujemy :
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- pracę w dynamicznym środowisku
- Pakiet benefitów typu MyBenefit,
- Udział w imprezach integracyjnych
- Możliwość dokształcania – kursy językowe, szkolenia
- Wszelkie narzędzia pracy
- Czas na wdrożenie się w obowiązki oraz zapoznanie się ze strukturą firmy
- Wdrożenie ora indywidulaną opiekę na czas wdrożenia
Jeśli jesteś osobą zaangażowaną, pełną inicjatywy i chętną do pracy w międzynarodowym środowisku, czekamy na Twoje CV.
Prezentacja firmy
Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników ...
Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników do firm. Doświadczenie i kompetencje kandydata, są dla nas tak samo istotne i jego osobowość oraz to, czy będzie dobrze dopasowany do danego przedsiębiorstwa.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/01/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Logistyka, Praca Sprzedaż - Account Management