Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Miejsce pracy: PoznańDla naszego Klienta, właściciela sklepów internetowych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego
Zadania:
- kompleksowa obsługa sklepów internetowych (również witryny zagranicznej)
- współpraca z portalami internetowymi oraz social media
- tworzenie i prowadzenie działań marketingowych w Internecie,
- obsługa mailowa i telefoniczna klientów sklepu internetowego,
- współpraca z dostawcami rozwiązań IT oraz grafikami,
- uczestniczenie w rozwoju oferty – współpraca z pozostałymi działami firmy.
Oczekiwania:
- bardzo dobrej znajomości języka francuskiego i/lub flamandzkiego,
- dobrej znajomości języka angielskiego lub polskiego,
- dobrej organizacji pracy własnej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- znajomości zagadnień związanych z promocją i sprzedażą w internecie lub dużej chęci do ich nauki,
- doświadczenia w obsłudze klienta, obsłudze sklepu internetowego, sprzedaży lub marketingu,
- wysokiej kultury osobistej,
- chęci do pracy i determinacji w realizacji zadań i projektów
Oferta:
- komfortowe warunki pracy w międzynarodowym środowisku w Poznaniu lub w biurach zagranicznych,
- pracę w firmie o rozpoznawalnej marce, zapewniającej wieloletni rozwój osobisty,
- pełne szkolenie wdrażające oraz bieżące wsparcie w czasie trwania pracy,
- umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- pomoc w relokacji do Poznania